Top Menu

Menu

Levertijd max 3 dagen (NL)

Bezorgen (NL) tot 10kg €7,50

Veilig betalen: iDeal, PayPal (NL)

Veel is voordelig

Veelgestelde vragen

Algemene Vragen over Arca Delicia

 

Met wie doe je zaken?

Naam van Bedrijf:     Arca Delicia (onderdeel van SEBPAR BV)

E-mail:                        info@arcadelicia.com

KVK-nummer:           30205862

BTW nummer:           NL 814 849 830 B.01

 

Hebben jullie algemene voorwaarden?

Ja, we noemen onze algemene voorwaarden onze Spelregels.

 

Hoe kom ik in contact met jullie?

Je kunt via onze contactpagina een e-mail naar ons opsturen met je vraag of suggestie(s) naar info@arcadelicia.com.

 

Vragen over onze producten

 

Wat zit in een Box van Arca Delicia?

  • 7-9 fijne delicatessen voor 3-6 personen
  • Een mix van gekoelde en niet-gekoelde delicatessen
  • Brochures over elk product in een boekje
  • Producten die sterk elkaar aanvullen

* Het is altijd betaalbaarder om voorgeselecteerde Boxen te bestellen, dan om alle producten in de doos te bestellen apart in de Shop.

 

Wat verkopen jullie in de Shop?

Naast de boxen bieden wij je de mogelijkheid aan om elk product in de box apart te kopen in onze webshop, evenals vele andere producten!

Onze producten zijn:

  • Spaans
  • Van uitstekende kwaliteit
  • Uniek en innovatief
  • Nieuw op de Nederlandse markt
  • Klaar om te worden gegeten

Naar onze shop!

 

Wat doe ik als producten uit de box beschadigd zijn tijdens transport?

Voordat je jouw bestelling retour stuurt, moet je het eerst aan ons melden via e-mail: info@arcadelicia.com. Als een product defect is of beschadigd, stuur ons een foto zodat we een goed oordeel kunnen hebben om de beste oplossing voor je te kunnen vinden. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst van het product/en worden gedaan. In deze e-mail moet je je naam (waarop de bestelling is gemaakt), woonplaats, ordernummer en de reden van retour te vermelden.

 

Hoe verpakken jullie de bestellingen?

Al onze bestellingen worden verpakt door een gespecialiseerd fulfilmentbedrijf. Ze zorgen ervoor dat elke bestelling zorgvuldig wordt behandeld en goed verpakt. Alle flessen worden met speciaal papier tegen breuk apart verpakt. We gebruiken ook een hoge kwaliteit vulmateriaal.

We betalen een extra vergoeding voor handmatige verwerking om ervoor te zorgen dat de pakketten veilig aan jouw huis worden geleverd. Dit betekent dat elke bestelling met extra zorg wordt behandeld, zodat de producten niet kapot of beschadigd aankomen.

 

Hoe verpakken jullie de producten die gekoeld moeten worden?

We verpakken ze apart in een koeltas met een cool gel pak die 48 uur de producten op de juiste temperatuur, onder 7 graden, kan bewaren.

 

Hoe worden de producten voor Arca Delicia geselecteerd?

We bezoeken de producenten in hun eigen omgeving om alles te kunnen proeven en beleven en daarvan kiezen wij zorgvuldig alleen de meest innovatieve en hoogste kwaliteit delicatessen.

We organiseren ook proeverijen en evenementen om erachter te komen wat de gewenste smaken zijn van het publiek om zorgvuldig samen onze beslissingen als een team te kunnen maken.

We zijn een passioneerd team dat heel lang in Spanje heeft gewoond en er is geen provincie in Spanje die aan ons heeft kunnen ontkomen. De culturele verschillen en de bijzondere recepten die wij hebben mogen ervaren en proeven zijn de motor achter Arca Delicia. We willen onze ervaring met jullie delen en jullie zo enthousiast krijgen dat het niet alleen ophoudt bij het eten maar ook prikkels geven om op zoek te gaan naar het Spaanse avontuur.

 

Vragen over de verzending

Hoe bezorgen jullie?

Wij zorgen voor een snelle en betrouwbare levering service. We gebruiken PostNL om onze pakketten te leveren, dat jou de mogelijkheid geeft om de pakketten volledig te kunnen volgen en traceren. Als je de bestelling liever op een ander adres geleverd wil krijgen, dan kan je die gewoon aangeven in de bestelproces. Ja kunt ook makkelijk de datum van de levering van de Boxen kiezen, en de datum van levering wijzigingen.

 

Wat is de handmatige verwerking van de bezorging?

We betalen een extra vergoeding voor handmatige verwerking van de pakketten, zodat ze extra veilig aankomen met PostNL. Hiermee beperken wij het risico van beschadiging, vermissing of diefstal tijdens de verzending van je bestelling. De handmatige verwerking zorgt ervoor dat de pakketten zorgvuldig worden behandeld voor een succesvolle levering.

 

Wat is Track & Trace?

Zodra je bestelling wordt verzonden, krijg je direct een bevestigingsmail van ons. Daar krijg je de Track & Trace code van PostNL, zodat je zelf via PostNL je bestelling kunt volgen. Hierdoor weet je precies waar je bestelling zich bevindt en wanneer het zal worden geleverd.

 

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben om de bestelling te ontvangen?

PostNL komt 2x terug op het bezorgadres en als dat niet lukt wordt het afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt. Deze informatie wordt in een briefje geschreven en in jouw brievenbus gelegd.

Je kan ook naar de ‘Mijn Arca Delicia/Inloggen’ pagina gaan om jouw bestelling te verwerken.

Met de Track & Trace code van PostNL kun je ook aangeven wanneer je thuis bent.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor de Boxen zijn altijd geïncludeerd in de prijs.

Als jouw bestelling geen breekbare producten heeft, zijn de verzendkosten € 5,- tot een maximum van 10kg.

De verzendkosten zijn voor breekbare producten € 7.50,- tot en maximum van 10kg. Als de order zwaarder dan 10 kg is, wordt het gestuurd in twee boxen. We zullen altijd zo slim mogelijk proberen te pakketteren.

Als de doos meer dan 10kg zwaar is en bevat een mengsel van breekbare producten en niet-breekbare producten, dan zullen wij de breekbare producten in een box apart pakketteren en niet-breekbare producten in de tweede box. Verzendkosten worden dan € 7.50 + € 5,- = € 12.50,-.

Orders boven de € 50,- worden gratis verzonden.

 

Wat kan ik doen als ik een idee heb of een product zou willen hebben dat niet bij Arca Delicia leverbaar is?

Neem graag contact met ons, op info@arcadelicia.com. Wij luisteren graag naar jouw ideeën en voorkeuren.

 

Vragen over betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons in de webshop betalen met onder andere:

  • iDEAL
  • Paypal

Voor meer informatie ga naar:

www.ideal.nl

www.paypal.nl

 

Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL bij Arca Delicia?

Je kunt bij ons gratis betalen met iDEAL en Paypal.

 

Kan je retourneren?

Je moet altijd jouw retourzending vooraf aan ons aanmelden. Dat kan via info@arcadelicia.com. Indien er een gebrek of beschadiging is aan het product, omschrijf dan duidelijk het gebrek en stuur een foto mee zodat wij het kunnen beoordelen zodat wij een bevredigende oplossing voor je kunnen vinden. Dit moet gemeld worden 14 dagen na de ontvangst van de product/en. Vermeld in deze e-mail jouw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour.

Voor meer informatie kijk naar onze Spelregels.

 

Zijn jullie ook te volgen op Social Media?

Ja, je kunt ons vinden op Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en ons volgen op onze Blog. Zo blijft je op de hoogte van aanbiedingen, acties en evenementen maar ook lekkere recepten zullen regelmatig voorbij komen.

Translate »