Top Menu

Menu

Levertijd max 3 dagen (NL)

Bezorgen (NL) tot 10kg €7,50

Veilig betalen: iDeal, PayPal (NL)

Veel is voordelig

Algemene voorwaarden

De Spelregels van Arca Delicia

Artikel 1 – Inleiding en informatie

Met deze spelregels willen we vermijden dat je het bekende vaak onmogelijk lange Algemene Voorwaarden document zou moeten doornemen. In Nederland (en de EU) ben je als consument zeer goed beschermt en het heeft dan ook geen zin om al de wetten die van toepassing zijn hier te herhalen. Wij bieden de consument altijd het hoogste niveau van service, maar hanteren wel enige duidelijke spelregels.

Met wie doe je zaken?

Je doet zaken met Arca Delicia. De gegevens van Arca Delicia treft je onderstaand aan:

Naam van bedrijf: Arca Delicia (handelsnaam van SEBPAR BV)
Adres: Dominee Bleekerhof 41 1391 BJ, Abcoude
E-mail: info@arcadelicia.com
KVK-nummer: 30205862
BTW nummer: NL 814 849 830 B.01

Artikel 2 – Algemene Spel Regels

Aanpassing

Arca Delicia kan indien nodig gebleken, de spelregels enigszins aanpassen, of punten toevoegen. Indien dit gebeurt zal Arca Delicia hierover bijtijds informeren en verdere uitleg geven. Je hebt daarna nog 30 dagen om te kunnen reageren indien je vragen hebt of je er niet mee eens zou zijn.

Klachtenregeling

Mochten er vragen zijn of er klopt iets niet bij de bestelde producten of in het algemeen, neem dan per email contact op s.v.p. en laat eventueel een telefoonnummer achter. Wij zoeken het dan zo snel mogelijk uit en proberen binnen 24 uur op een werkdag te reageren om een goede oplossing te vinden.

Retour Producten

Voordat je jouw bestelling retour stuurt, moet je het eerst aan ons melden via e-mail: info@arcadelicia.com. Als een product defect is of beschadigd, stuur ons een foto zodat we een goed oordeel kunnen hebben om de beste oplossing voor je te kunnen vinden. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst van het product/en worden gedaan. In deze e-mail moet je je naam (waarop de bestelling is gemaakt), woonplaats, ordernummer en de reden van retour te vermelden.

Levering en betaling

De betalingen worden per Ideal of Paypal betaald en levering zal volgen binnen 5 werkdagen op aangegeven adres. Je hebt ook de mogelijkheid om de datum van de levering zelf te kunnen kiezen. Als er een weekend of feestdagen tussenin komen worden de producten een of twee arbeidsdagen later opgestuurd. Mochten wij door overmacht onze leveringsverplichtingen van bestelde producten niet op tijd kunnen nakomen, laten wij dit zo spoedig mogelijk weten, en hierbij streven wij naar 24 uur op een werkdag. We denken hierbij vooral aan leveringsproblemen van onze leveranciers door bijvoorbeeld stakingen of algemene vervoersproblemen. Check nog eens goed bij het invullen van je gegevens want wij kunnen niet instaan voor het door jou incorrect doorgeven van je adres op de website.

Artikel 3 - Lidmaatschap

Bij het aangaan van het Lidmaatschap krijg je na de eerste maandelijkse betaling elke 2 maanden een doos met 7-10 Spaanse en/of Latijns Amerikaanse Delicatessen geleverd aan je huisadres. Je kunt ook eenmalig een doos bestellen of cadeau doen. In de doos wordt er een korte productinformatie (ingrediënten en verhalen) geleverd die nuttig en noodzakelijk zijn om even door te nemen alvorens de producten te nuttigen.

Aanpassing

Bij het lidmaatschap zullen wij in bijzondere gevallen enigszins mogen afwijken van de gepresenteerde specificaties van de box, maar zullen dit communiceren en er voor zorgen dat op zijn minst gelijkwaardige producten zullen worden geleverd.

Gegevens

Het aantrekkelijke van een lidmaatschap is o.a. dat je ook nog 10% korting krijgt op de artikelen in de web shop als je wat wilt nabestellen of andere producten wilt proberen. Je specifieke gegevens en eventuele gebruikersnaam en wachtwoord zijn alleen voor jouw gebruik, je kunt het niet aan anderen doorgeven. De producten zijn voor eigen gebruik in eigen kring of kunnen als cadeau gegeven worden en mogen niet worden doorverkocht. De gegevens van de consument worden enkel gebruikt voor de verwerking van bestellingen en de dienstverlening van onze onderneming.

Opschuiven

Je hebt maximaal 2 maanden opschuiftermijn als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of je niet thuis kan zijn op de dag van levering. Als je de lidmaatschap wil opschuiven, moet je dat via email, 10 werkdagen voor de datum van de levering van de volgende box doen.

Prijs en Betaling

Arca Delicia kan de prijs van de box verhogen bijvoorbeeld door inflatie. Als dat het geval is, is het alleen toegepast voor leden na het ontvangst van 3 boxen (6 maanden), voor zover de prijsverhoging niet onredelijk is. De extra kosten van de prijs verhoging wordt betaald via een online betaling (Ideal), en daarna een (maandelijkse) incasso. De bedragen zijn inclusief BTW en verzendkosten.

Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt aangegaan door een elektronische overeenkomst en kan, mocht je niet verder willen gaan, na 3 boxen (6 maanden) worden stopgezet. Als je de lidmaatschap wilt stopzetten, moet je dat 30 dagen voor de datum van de levering van de volgende box doen. De opzegging moet gedaan worden via het Opzeggingsformulier (Bijlage I). Op dat moment vervalt ook de 10% korting op de web shop en de andere voordelen van het lidmaatschap zoals vermeld op de website.

Artikel 4 – Retourneren producten

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling de gedane bestelling deels of geheel herroepen, zonder een reden te hebben. Je bent wel verplicht om de verzendkosten te betalen. De retourzending dient in de originele verpakking en ongeopend te zijn. Bederfelijke goederen kunnen niet worden geretourneerd. Arca Delicia zal het bedrag van de retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van de terugzending terugbetalen. De retourzending dient van te voren worden aangegeven via email met de retourformulier (Bijlage II).

Artikel 5 - Geschillen

Op alle transacties is het Nederlandse recht van toepassing.

Om de bijlages te zien, download hier het PDF document.

Translate »